Saturday 14 May 2011

untuk peminat vintage

hai stranger,


sekarang ni memang semua tengah tegila-gila dengan gaya vintage macam mak-mak kita dulu. kira senang cakap gaya yang tak ditelan zaman la kan. ye dak? :) takpa takpa. hampa jangan dok pening nak pikiaq nak bukak blog sapa nak buat inspirasi kan? kat bawah ni aku ada letak blog mana yang sesuai. aku jumpa time aku godek-godek tadi. BYE =))






ini dari blog JEMINE BLOSSOM. hampa boleh KLIK sini kalau nak tengok lebih





ni pulak dari PASTELINA. hampa KLIK sini untuk tengok.


 ni mesti hampa kenai kot. dia pemes jugak ni. KLIK untuk bukak blog NURUL


6 T's


 penjual koleksi vintage yang tegar ni. owner dia EDDY. aku ada jugak beli dua tiga dari dia. KLIK sini.


yang ni owner PASTELINA. hampa boleh buat SHEA sebagai inspirasi untuk bergaya :))


ok yang ni salah satu inspirasi untuk aku. walaupun aku taktegar sangat bab fesyen ni. hampa boleh KLIK sini  untuk tengok. depa 5 se-kawan kot. tapi aku paling suka ANA ABU

.
yang ni pun salah satu blog yang menjual pakaian vintage. hampa mai GODEK dekat sini mai. :)





The Vintage Affair
blog ni dia bagi banner. jadi takpayah aku nak carik gambaq dah. hampa KLIK sini untuk pi site dia.

No comments:

Post a Comment