Wednesday 18 May 2011

nak menang hadiah?


hampa buleh bukak website choclairs. atau pun KLIK sini. aku dah cari siap untuk hampa dah :) . lani kan semua pakat facebook dah kan. hampa jangan lupa LIKE dekat facebook dia nah. baru boleh main game dia.


lepas dah LIKE apa semua baru dia bagi main. biasalah marketing =P. macam mana nak main?? sat ni aku bagitau.


tapi sebelum tu. hampa kena pilih buddies dulu. takpayah tamak. kena pilih 3 ja nah. huehue *sori. aku memang failed dalam bab me-lukih ni. HAHA



lepaih hampa dah masuk game ni. hampa diberi peluang memilih jantina. hehe walaupun aku perempuan. aku pilih laki-laki. sebab katun laki-laki tu nampak macam pekasa sikit. hihi


game ni seriyes aku cakap. memang senang gila nak mampuih. hampa cuma kena kick ja be-budak yang haprak yang cuba-cuba nak curi cekelat hampa. *gambaq : tengok budak tu sampai me-lambung aku sepak. hehe


ehem. ehem. kalau dah gila cok-kodok terer macam aku baru hampa buleh main sampai tahap ni pulak. *perasan. hihi


hampa ingat aku suka-suka nak bagi main game yang takdak paedah ka? ni game ada hadiah weh. tapi kalau menang la. HEHE. jangan lupa submit score hampa tau. nanti dia tak masuk dalam leader board plak. penat main tapi takdapat apa. rugi kan? aku dengaq cerita ada orang boleh main sampai 10K. apa yang hebat sangat tu. geram aku. hampa meh try plak!!

psst : kalau taktau main. jangan malu jangan segan nah. hampa buleh klik how to play. memang ter-baik. depa ajaq baguih :) SELAMAT MENCUBA!



No comments:

Post a Comment