Saturday 14 May 2011

himpunan blogger !!

hai cutie blogger,


yang pasai juru gambaq tu aku KIV sat dulu. nanti aku update na =)) ramai orang yang ber-BLOG. tapi tak ramai orang yang betoi-betoi tau sapa yang pemes kat dalam dunia blogging ni. takpa takpa. hampa kenai ka takenai ka aku boh *letak ja na. hampa boleh tengok kat bawah ni. BYE :)


Mr. K :)) dia takdak banner untuk aku amik apatah lagi gambaq dia. tulih bukan main tapi gambaq dia bok nyorok. takpa apa apa pun hampa GODEK blog dia tengok apa dia cerita sampai pemes sangat =)




MARIA ELENA. kalau nak tengok blog dia KLIK sini. dia ni orang kata awek kepada abang FATIN LIYANA. aku tataulah kan. cuba hampa tengok gambaq NIE =P



ni FATIN LIYANA. kalau hampa takenai hampa takpayah ber-blog lah kot noh. HEHEKHEKEH


yang ni pulak HANIS ZALIKHA. kalau hampa rasa macam nak melancong ka nak tengok gambaq cantik ka. hampa KLIK blog dia ni.



ni CIK EPAL. bab menternak hampa bagi dia. HEHE *jangan marah na =))

ok. ni yang ke-2 aku rasa blog laki laki yang aku suka kot - REALITI KONSPIRASI. cerita dia banyak best. takpecaya try GODEK tengok.


ni blog FATIN SUHANA. taksalah aku dia ada buat bisnes dalam blog jugak. takpa hampa tengok BLOG dia dulu na ;)


yang ni AYUN AYUNAR. hampa kalau pening dok cari mana nak beli tudung online. hampa boleh KLIK sini untuk tengok blog bisnes dia. dan hampa boleh bukak BLOG dia tengok dia pakai tudung macam mana. cun ka dak? :D


ni ZAINATUN ADILAH. hampa boleh KLIK sini kalau nak tengok blog dia. muka dia macam YUNA. seriyes orang yang cakap macamtu =P


kesempatan ni. *ececehh hampa boleh lah VOTE diantara depa yang masuk PROJECT X BY ANNAS EASKER. hampa klik pada nama yang hampa suka. nanti boleh LIKE dekat fesbuk. kalau nak dikenang jasa. hampa pi mintak kat depa sendiri na. aku takmasuk campoq :))









3 comments: